SufniGym Blog

SufniGym Blog

Mi szeretjük azt, amit csinálunk. És mit csinálunk mi? Edzünk. Amatőr szinten, de profi mentalitással és azokkal az eszközökkel, amik csak a kezünk ügyébe kerülnek. Volt, hogy semmi eszközünk nem volt, de ez sem gátolt abban, hogy azt tegyük, amit szeretünk.

Rólunk

Haladó edzésterv 3: egylábas guggolás és a többiek

Kategória: Edzéstervek | Dátum: 2018-02-18

Fontos állomás Elérkeztünk a haladó edzéstervek következő állomásához ahol olyan gyakorlatok szerepelnek mint a teljes egylábas guggolás, egykezes fekvőtámasz stb. Az előzőekben megosztott tervekkel és az alábbiakban taglalttal jó ideig lehet dolgozni. Egy abszolút kezdőnek ez a néhány edzésterv pár… Tovább

Haladó edzésterv 2. szint

Kategória: Edzéstervek | Dátum: 2018-02-11

Ez az edzésterv sem tér el nagyban az előzőtől, de igyekeztem nehezítéseket belecsempészni. Itt már lesznek bizonyos „elvárások”. Továbbra is fontos, hogy egyenletesen haladj. Törekedj arra, hogy jól sajátítsd el a gyakorlatokat, továbbá arra is, hogy addig gyakorolj, amíg csak… Tovább

Kezdőből haladó otthoni edzéssel!

Kategória: Edzéstervek | Dátum: 2018-02-05

A kezdőknek szánt edzésterveket itt, itt és itt találhatod meg. A következőkben egy haladó edzésterv kerül bemutatásra. Akik elkezdték a kezdő edzésprogramokat, azoknak azt tanácsolom, hogy csak is akkor váltsanak szintet, amikor már minden feladatot/gyakorlatot az előírtaknak megfelelően végre tudnak… Tovább

8 hasznos tanács nőknek otthoni edzéshez

Kategória: Edzésfajták | Dátum: 2018-02-03

  Mint tudjuk, a legtöbb embernek borzasztó nehézkes rávenni magát a mozgásra. Számtalan kifogást tudunk gyártani  arra, hogy miért is ne kezdjünk bele bármiféle testedzésbe, és ami a véleményemet illeti, mi nők ebben kiemelkedőek vagyunk! (különösen, ha nincs a közelünkben… Tovább

Saját testsúlyos otthoni edzés – kapcsolj feljebb még egy fokozattal!

Kategória: Edzéstervek | Dátum: 2018-01-28

Az otthoni erősítés és edzés témában készült előző két bejegyzést itt és itt nézheted meg.  Ha most kezded el a rendszeres testmozgást és/vagy most bukkantál rá a cikksorozatunkra, akkor arra kérlek, hogy a korábban írt két bejegyzést is olvasd el… Tovább