SufniGym Blog

SufniGym Blog

Mi szeretjük azt, amit csinálunk. És mit csinálunk mi? Edzünk. Amatőr szinten, de profi mentalitással és azokkal az eszközökkel, amik csak a kezünk ügyébe kerülnek. Volt, hogy semmi eszközünk nem volt, de ez sem gátolt abban, hogy azt tegyük, amit szeretünk.

Rólunk

Buzogányra fel! Interjú Galba Zsolttal, a macebell edzés magyarországi úttörőjével

Kategória: Edzésfajták | Dátum: 2018-06-13

Rövid bemutatkozás (foglakozás, mióta sportolsz, mit sportolsz, honnan kezdted, hol tart most a macebell edzés?) Huszonöt éve nyüstölöm a vasakat. Szokványos edzőteremben kezdtem és évek teltek el, mire eljutottam a rudas guggolásig és deadliftig. Ezeket két súlyemelő bácsitól tanultam meg…. Tovább

A vállsérülés megelőzése és kezelése

Kategória: Egészség | Dátum: 2018-05-22

Aki rendszeresen sportol/ edz, az megtapasztalhatta már azt, hogy a vállízület és a rotátor köpeny mennyire sérülékeny. Sérülékenysége mozgékonyságából adódik.  Minden porcikánkra érdemes odafigyelnünk, a csontozattól kezdve, a bőrünkön keresztül, az izomzatunkig bezárólag, de a vállízület „erősítése és karbantartása” véleményünk… Tovább

Ugrálj te is, mert megéri! Avagy az ugrókötelezésről pár infó

Kategória: Edzésfajták | Dátum: 2018-04-29

Az ugrókötelet, mint sporteszközt számos sportágban alkalmazzák. Ez nem meglepő, hiszen több készségünket is fejleszti. Az alábbiakban igyekeztem összegyűjteni az ugrókötél használata által kifejtett hatásokat és néhány tippet is megosztok veled, hogy hogyan és mikor alkalmazd ezt a remek eszközt…. Tovább

Érdemes-e minden nap edzeni?

Kategória: Motiváció | Dátum: 2018-04-22

Kezdőként megfordulhat az ember fejében, hogy a több edzés jobb és gyorsabb eredményeket hozhat. Ez sajnos nem állja meg a helyét. A minden napos fizikai terhelés hamar kimerítheti az embert. Főként, ha a sport csak hobbi az életünkben és még… Tovább

Gyakorlatok a széles és robusztus hátizomzatért!

Kategória: Egyéb | Dátum: 2018-04-11

A hátizomzat „szélesítése” nem a legnehezebb feladat. Foghatunk mindent a genetikára, de hátizmok struktúrája is nagyban a genetikától függ. Ettől függetlenül egy kevésbé jó genetikájú embernek lehet széles háta. Számunkra persze nem ez a legfontosabb, hanem az erős és egészséges… Tovább